خرید{فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هوش رقابتی}

خرید /فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هوش رقابتی/ آی کیو|خرید|42082111|iqe42031404|فصل دوم پایان نامه هوش رقابتی,مبانی نظری هوش رقابتی,پیشینه تحقیق هوش رقابتی,پیشینه داخلی هوش رقابتی,پیشینه خارجی هوش رقابتی,پیشینه پژوهش هوش رقابتی,پیشینه نظری هوش رقابتی,ادبیات نظری هوش رقابتی,چارچوب نظری هوش رقابتی
پژوهشگر گرامی،شما با عنوان فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هوش رقابتی وارد وب سایت شده اید برای دریافت فایل می توانید به ادامه مطلب بروید.

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش رقابتی ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید


مشخصات فایل
تعداد صفحات56حجم409/114 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل

لوبیکا و گابریلا (2014) در تحقیقی تحت عنوان نیاز به هوش رقابتی ، به این نتیجه رسیدند هوش رقابتی در شرکت‌ها عملا بطور گسترده‌ای پذیرفته شده است و بصورت یه ابزار و ضرورتی در سازمان تبدیل شده است مهمترین مزایای هوش رقابتی بهبود کیفیت اطلاعات، بهبود بهره‌وری سازمانی، کاهش هزینه، بهبود اشاعه اطلاعات، صرفه‌جویی در زمان، شناسایی سریعتر تهدیدها و فرصت‌ها می‌باشد. پیشینه پژوهش و فصل دوم پایان نامه هوش رقابتی موضوع این نوشتار می باشد.

هوش رقابتی، هنر جمع آوري، پردازش و ذخیره سازي اطلاعات استکه در اختیار اعضاي سازمان در تمام سطوح قرار می‌گیرد تا به شکل‌دهی آینده بنگاه و محافظت از آن در مقابل تهدیدات رقباي فعلی کمک شود. این امر بایستی قانونی و با احترام به اصول اخلاقی صورت گیرد که شامل انتقال دانایی از محیط به سازمان بر اساس قواعد مشخص شده می‎باشد (روچ و سنتی ، 2001)، به عبارتی هوش رقابتی هم یک محصول است و هم یک فرایند. محصول به معناي اطلاعات قابل استفاده‎اي است که بتوان از آن براي انجام فعالیت‎هاي خاصی بهره گرفت. فرایند هم در برگیرندة شیوه‎هاي منظم جمع آوري، تحلیل و ارزیابی آن اطلاعات است. هوش رقابتی همان فرایند نظارت بر محیط رقابتی است. هوشمندي رقابتی در سال‎هاي اخیر علاقه بسیاري از افراد و سازمان‎ها را به خود جلب نموده است، این علاقه‎مندي تا حدودي با افزایش دسترسی به اطلاعات و گسترش فزاینده حیطه داده‎ها تقویت شده است .


فهرست مطالب
تعریف مفهومی هوشمندی رقابتی
تعریف عملیاتی هوشمندی رقابتی
فصل دوم: مبانی نظری پژوهش
2-3 هوشمندی رقابتی 31
2-3-1هوش تجاری (کسب وکار) 33
2-3-2 هوش سازمانی 34
2-3-3مفهوم هوشمندی رقابتی 35
2-3-4 اخلاق و هوشمندی رقابتی 36
2-3-5 استراتژی و هوشمندی رقابتی 36
2-3-6 وظایف و نقش‌های هوشمندی رقابتی 36
2-3-7 فرایند هوشمندی رقابتی 37
2-3-8 هوشمندی رقابتی در عمل 40
2-3-9 خواص پنچ‌گانه هوشمندی رقابتی 41
2-3-10 تفکر راهبردی و هوشمندی رقابتی 43
2-3-11 ارزیابی هوشمندی رقابتی 4
2-4 وفاداری 45
2-4-1 رويكردهاي رفتاري،نگرشي، وابستگي و تركيبي 48
2-4-2 عوامل اثرگذار بر رابطة رضایت و وفاداری 55


2-5 پیشینه تحقیق
2-5-1 پیشینه داخلی
2-5-2 پیشینه خارجی
2-6 مدل مفهومي تحقيق


منابع
منابع داخلی
منابع خارجی







"